INFORMACIÓ SINDICAL A L'ABAST Secció Sindical CCOO Hospital de Calella
SECCIÓ SINDICAL DE CCOO DE L'HOSPITAL SANT JAUME DE CALELLA I ABS CALELLA-MALGRAT-PALAFOLLS
Benvolguts companys/es:
Oferim aquest espai que pretenem que serveixi com a canal de difusió de la informació generada a l'entorn sindical i laboral i, alhora, com a mitjà d'intercanvi d'impressions entre la nostra Secció Sindical de CCOO Hospital Sant Jaume de Calella i ABS Calella/Malgrat/Palafolls i els treballadors de la nostra empresa.
Esperem que la informació penjada al bloc sigui de la vostra utilitat.
ccoohsjcabscm@gmail.com
Benvolguts companys/es:
Oferim aquest espai que pretenem que serveixi com a canal de difusió de la informació generada a l'entorn sindical i laboral i, alhora, com a mitjà d'intercanvi d'impressions entre la nostra Secció Sindical de CCOO Hospital Sant Jaume de Calella i ABS Calella/Malgrat/Palafolls i els treballadors de la nostra empresa.
Esperem que la informació penjada al bloc sigui de la vostra utilitat.
ccoohsjcabscm@gmail.com
divendres, 30 de setembre del 2011
Modificació del servei de pediatria / ginecologia i obstètricia a la CSMS
El dia 31 d’agost es va obrir el període de 15 dies de consultes entre direcció i representants de treballadors que estableix la llei per l’aplicació dels canvis motivat per la reordenació de l’Atenció a la Dona al Alt Maresme.
La direcció sota l’Empar de l’article 41 afectava als professional de diferents manera.
• Els facultatius amb la especialitat homologada i les llevadores de Blanes quedaran afectats perquè part de la seva jornada l’hauran de fer a un altre centre.
• Els facultatius amb la especialitat no homologada quedaran afectats perquè part de la seva jornada l’hauran de fer a un altre centre i es possible que hi hagi una modificació amb l’horari de la jornada.
• Algunes llevadores de Calella suposarà una modificació del seu horari.
La direcció per motius organitzatius també va explicar altres canvis.
•Com la reordenació del servei suposa una disminució del personal de la segona planta de Blanes i no hi ha un augment corresponent a Calella.
•La gent de Blanes no es pot traslladar perquè no hi ha places on ubicar-les i per tant se’ls hi conserva tots els drets però passaran d’estar ubicades a la segona planta a fer de presencials.
El comitè en les diferents reunions ha demanat:
1. Es manifesta que un ginecòleg de guàrdia a Calella per la nit es insuficient.
2. Que el canvi de horari de les llevadores es faci de manera voluntària tenint en compte les circumstàncies personals de les persones afectades.
3. Referent al apartat d’infermeria i auxiliars d’infermeria de la planta de Blanes s’expressa d’inquietud sobre la seva nova reubicació.
4. En cap cas des de direcció s’ha valorat la possibilitat de que aquest personal es traslladés a Calella i que en cap moment el comitè ha dit que aquesta opció fos inviable.
5. Es sol·licita una infermera i una auxiliar d’infermeria pels torns de tarda i nit per la sala de parts i per planta.
6. La part social planteja la necessitat d’un segon anestesista en funció del augment d’activitat que es preveu.
7. Es pagui el plus transport als professional que hauran de anar a treballar a centres diferents.
8. Es demana un augment tant d’infermeria com de portalliteres en les diferents plantes i serveis.
La resposta de la direcció final als diferent plantejats seria.
• El punt 1 un ginecòleg de guàrdia presencia i un de localitzable a la nit.
• El punt 2 la resposta es no però que cada persona exposi el seu cas i serà estudiat.
• El punt 3 serà a la comissió de Places on es determinarà la manera de buscar alternatives per el personal afectat en aquesta reordenació i en les fetes anteriorment.
• El punt 4, 5 i 7 l’empresa accepta el compromís de fer un estudi de càrregues de treball per veure si es necessari.
• El punt 6 es acceptat per l’empresa.
Finalitzen les reunió explicant per part de la direcció que entre el 15 i 16 de setembre se’ls hi entregarà les cartes i els horaris sobre aquest art. 41 als diferents treballadors i que realitzarà un acta pels diferents comitès d’empresa en questes dates així com un document de acord o no acord.
Els diferents comitès manifesten que consideren insuficient la informació rebuda per la direcció (manquen horaris i temes sense respostes) i per això consideren que hi ha punt de les negociacions en que s’estaria d’acord i altres en el que no s’ha donat les condicions de negociació que s’estableix a la legislació vigent.
Per tot això la direcció ho interpreta com una falta d’acord amb tot el procés i la part social es reitera en l’exposa’t al paràgraf anterior
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada