INFORMACIÓ SINDICAL A L'ABAST Secció Sindical CCOO Hospital de Calella

SECCIÓ SINDICAL DE CCOO DE L'HOSPITAL SANT JAUME DE CALELLA I ABS CALELLA-MALGRAT-PALAFOLLS

Benvolguts companys/es:

Oferim aquest espai que pretenem que serveixi com a canal de difusió de la informació generada a l'entorn sindical i laboral i, alhora, com a mitjà d'intercanvi d'impressions entre la nostra Secció Sindical de CCOO Hospital Sant Jaume de Calella i ABS Calella/Malgrat/Palafolls
i els treballadors de la nostra empresa.

Esperem que la informació penjada al bloc sigui de la vostra utilitat.

ccoohsjcabscm@gmail.com

dimarts, 16 de setembre del 2014


NOTA INFORMATIVA




 
La Secció Sindical de CCOO os vol informar que a partir d’avui, 16 de setembre, la direcció tornarà a contractar a “TEBEX” pel increment que hi ha hagut en l’absentisme laboral.

 
L’empresa TEBEX es dedica al control i seguiment de les baixes, tant les mèdiques comunes com les produïdes per accidents laborals.

 
 
Com bé sabeu TEBEX fa el seguiment de les baixes, principalment, per telèfon i aquí és on comencen els problemes:

-      Mantenir el control de la baixa per telèfon depèn del treballador. NO es necessari donar explicacions per telèfon.

-      TEBEX pot citar al treballador per realitzar el control al centre de la Corporació per “BUROFAX”, el telèfon, novament voluntari. A aquesta citació SI hem d’anar-hi.

-      El mitja de transport a la citació, si hi ha problemes de mobilitat, l’ha de proporcionar TEBEX.

-      Les visites mèdiques no es fan a casa del treballador

-      Es pot entrar acompanyat a la consulta, com en totes les consultes de altres metges. El treballador decideix qui es acompanyant, família, amic, company,...


TEBEX realitza funcions de control de la baixa mèdica, en cap cas ha de pressionar al treballador, tampoc pot donar-li l’alta. Si com treballador creus que aquest ha estat el teu cas posat en contacte amb nosaltres, identificant correctament al metge i/o persona responsable del fet, per poder prendre les mesures adequades.


La teva “queixa” és la nostra feina i preocupació, ajuda’ns a concretar per poder resoldre els errors.???
 

Calella a 16 de setembre de 2014


 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada